Vi er enormt skuffede

I F.C. Københavns Fan Club ser vi med stor skuffelse på dagens nyhed fra klubben om vilkårene for næste sæsons sæsonkort.

 

Ikke nok med at platin stiger, hvis man medregner fjernelsen af E-cash og bodrabat, så har man også fjernet muligheden for ratebetaling.

Man efterlader derfor fans med kun 9 dage til at finde pengene til at betale for platin på én gang, lige op til en sommerferieperiode. Det er svært ikke at se det som andet end en måde at presse fans over på andre løsninger end det produkt, man gerne vil udfase. 

Efter dialogmødet i sidste uge, hvor klubben beklagede den mildest talt katastrofale kommunikation og var ked af, at mange fans følte sig trådt på, så er vi meget uforstående over, at man ikke med ét ord før har nævnt, at man vil fjerne muligheden for ratebetaling. Ydermere forstår vi ikke, hvorfor man slet ikke kommer ind på, hvorvidt der stadig pågår overvejelser i forhold til fremtidens produkter, når klubben efter dialogmødet skrev, citat ”Der blev også diskuteret og foreslået nogle alternative modeller og justeringer af de tiltag, klubben ønsker at lave. De ideer vil vi nu se nærmere på og efterfølgende drøfte med fanrepræsentanter”.

 

Desværre fremstår dagens nyhed om næste sæsons prissætning stadig uigennemsigtig og tæt ved uærlig, og det klæder ikke klubben, at man ikke er mere ærlig i hvilke produkt det er, man sælger, og hvorfor prissætningen er som den er.

Fra FCKFCs side kan vi i hvertfald sige, at vi ikke har hørt fra klubben efterfølgende.

Lige nu sidder vi tilbage med en følelse af at have spildt vores tid på dialogmødet, da det ligner at vi og vores medfans har talt for døve ører.